Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Νέα επιδοτούμενα προγράμματα τηλεκατάρτισης Αυτοαπασχολουμένων Επιστημόνων

Εκδόθηκε η Υπουργική απόφαση για την υλοποίηση των Προγραμμάτων Κατάρτισης των Αυτοαπασχολουμένων Επιστημόνων


Για να λαμβάνετε πρώτοι κάθε ενημέρωση, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.

Σας ενημερώνουμε πως εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση για τα Προγράμματα Εξ αποστάσεως Κατάρτισης των Αυτοαπασχολουμένων Επιστημόνων και τη χρηματοδότησή σας. Περιληπτικά αναφέρουμε τις εξής παραμέτρους για τη συμμετοχή σας:
  • Η αίτησή σας πρέπει να υποβληθεί σε ειδική πλατφόρμα από τις 9 έως και τις 20 Απριλίου 2020. Ταυτόχρονα θα σας δοθούν κωδικοί για την ενεργοποίηση της συμμετοχής σας.
  • Προυπόθεση είναι η κύρια δραστηριότητά σας να ανήκει σε κάποιον από τους επιλέξιμους ΚΑΔ
  • Τα αντικείμενα κατάρτισης, εκ των οποίων θα πρέπει να επιλέξετε ένα (1), αναφέρονται στο επισυναπτόμενο έγγραφο.
  • Η κατάρτιση θα γίνει μέσω ειδικής  πιστοποιημένης πλατφόρμας ασύγχρονης κατάρτισης με υποστήριξη για όλους και θα έχει διάρκεια 100 ώρες. Θα υλοποιηθε από την ενεργοποίηση της συμμετοχής σας μέχρι και τις 30 Απριλίου 2020. Για να επισκεφθείτε την πλατφόρμα, παρακαλώ κάντε κλικ στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.elearningclass.gr/ και edimitra.gr
  • Με την ενεργοποίησή σας θα γίνει καταβολή στο λογαριασμό σας των 400 ευρώ και τα υπόλοιπα 200 ευρώ θα καταβληθούν μετα τη λήξη της κατάρτισης.
  • Έχετε το δικαίωμα να συμμετάσχετε δωρεάν σε εξετάσεις πιστοποίησης. Σημειώνουμε πως οι εξετάσεις δεν συνδέονται με την καταβολή των 600 ευρώ (δεν είναι υποχρεωτικές).
Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ για δική σας διευκόλυνση μπορεί να υποβάλλει εμπρόθεσμα την αίτησή σας και να ενεργοποιήσει εγκαίρως την επιταγή κατάρτισης. Η διαδικασία είναι η εξής:
  1. Με τη λήψη από μέρους σας των σχετικών αρχείων εκτυπώνετε το αρχείο "ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ"
  2. Συμπληρώνετε στην εξουσιοδότηση χειρόγραφα τον Πάροχο Κατάρτισης: "ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ Κε.Δι.Βι..Μ.2 Ο.Ε.", καθώς και το πρόγραμμα κατάρτισης που επιθυμείτε. Υπογράφετε και σφραγίζετε το έγγραφο.
  3. Συμπληρώνετε όλα τα πεδία της αίτησης συμμετοχής.
  4. Αποστέλλετε σκαναρισμένα τα ως ανω αρχεία μαζί με το Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας, και α) εκτύπωση από το TAXIS NET, στην οποία αποτυπώνεται ο ενεργός ΚΑΔ, κύριας επιχειρηματικής δραστηριότητας, ο οποίος εμπίπτει στους επιλέξιμους ΚΑΔ της παρούσας Πρόσκλησης και β) εκτύπωση από e-banking ή φωτοτυπία βιβλιαρίου, στην οποία αποτυπώνεται το ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού και το ονοματεπώνυμό σας ως Δικαιούχου του Λογαριασμού.
Τηρώντας την ως άνω διαδικασία, θα ενεργοποιηθεί επιτυχώς η επιταγή κατάρτισης και η συμμετοχή σας στο πρόγραμμα.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ, https://elearning.yeka.gr, μπορείτε να βρείτε τη σχετική πληροφόρηση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για επιπλέον πληροφορίες και διευκρινήσεις.

Η ομάδα υλοποίησης του Προγράμματος.

Α Ν A Β Α Θ Μ Ι Σ Η                 
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ 2

ΒΑΚΧΟΥ 19 - 23 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ        
3ος Όροφος ΤΚ 546 29
ΤΗΛ.: 2310 500191
FAX : 2311 209497
email: info@anavathmisi.net.gr
Url: www.anavathmisi.net.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: